Reparatieformulier voor Nederlandse gebruikers


Wanneer uw schuurmachine, poetsmachine of stofzuiger defect is kunt u deze bij ons ter reparatie aanbieden. Maak daarvoor gebruikt van onderstaand reparatieformulier.

Alleen machines die direct of via een dealer bij Imbema Rhiwa B.V. zijn aangeschaft komen in aanmerking voor garantie. Voor reparaties van machines die niet bij ons zijn aangeschaft worden altijd kosten berekend. Wij adviseren deze machines ter reparatie aan te bieden via het bedrijf waar u de machine heeft aangeschaft.

Enkele aandachtspunten voordat u het reparatieformulier invult

  • Mirka machines moeten altijd voorzien te zijn van een Mirka steunschijf die bij aanschaf bij de machine is geleverd. Indien de steunschijf beschadigd is en/of niet tijdig wordt vervangen raakt de machine in disbalans en ontstaat er schade aan de machine. Bij monteren van de steunschijf moeten de spacers worden gebruikt. Een goede steunschijf verlengt de levensduur van uw machine. Mocht de machine ter reparatie aangeboden worden met een beschadigde steunschijf of verkeerde steunschijf zullen wij de juiste op uw machine monteren. Kosten hiervoor worden doorberekend.
  • Bij schade aan de machine welke veroorzaakt wordt door een verkeerde steunschijf zullen de reparatie kosten aan u worden doorberekend. De garantie van uw machine vervalt indien er geen originele Mirka op de machine zit.
  • Per opdracht kunt u maar 1 machine aanmelden. Zodoende heeft elke machine een uniek reparatienummer.
  • De complete machine (inclusief bijbehorende kabels, eventuele transformator en steunschijf) verpakken in een stevige doos zonder andere vervoerslabels.
  • Stofzuigers graag ZONDER stofzuigerzak aanleveren.
  • Indien ongerepareerd retour behouden wij ons het recht voor om gemaakte kosten door te belasten.
  • Wij verlenen garantie door het kosteloos repareren van defecten aan Mirka machines die binnen de garantietijd veroorzaakt worden door materiaal- of productiefouten. Kijk of uw machine voor garantie in aanmerking komt op het garantieformulier wat u bij aanschaf van de machine heeft ontvangen.
  • Bij de reparatie aanvraag altijd uw aankoopbewijs bij de machine meesturen. Indien u de machine heeft aangemeld via www.mirka.com heeft u die registratie als PDF document van Mirka ontvangen. Deze dient u ook mee te sturen. Zonder de PDF van deze registratie heeft uw machine geen extra 12 maanden garantie.

* = verplicht veld

Deze website gebruikt cookies voor het bijhouden van anonieme bezoekersstatistieken. Akkoord Meer informatie